Harry Potter Level Editor

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-05-08 18:50:27

Mastahe93

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-04
Posty: 5
Punktów :   

Administracja

Ta kategoria została założona dla naszego team'u czyli moderatorów.
Piszcie tutaj o sprawach administracyjnych.

Offline

 

#2 2009-05-09 08:57:29

DJKowal

Moderator

Zarejestrowany: 2009-05-07
Posty: 3
Punktów :   

Re: Administracja

Szkoda że screen na logo strony jest z pottera 3 na konsole. Tam by sie dopiero fajnie edytowało....
Na unrealu wszystko ogranica się do kwadratów....
No chyba że terrain ale to już inna sprawa

Offline

 

#3 2009-05-09 13:53:48

Mastahe93

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-04
Posty: 5
Punktów :   

Re: Administracja

Przecież jest 2d editor poszukaj na YouTube poradnika.
Ja mam na pendrovie unreal tournament 99, w nim jest oryginalny UnrealED 2.0
postaram go wyciągnąć

Offline

 

#4 2009-05-09 20:11:01

DJKowal

Moderator

Zarejestrowany: 2009-05-07
Posty: 3
Punktów :   

Re: Administracja

No co ty......
Przeciez my uzywamy tak jakby unrealED 3.0. Dwójki używamy ale to nie edytora tylko silnika. No chyba że chodzi ci o edytowanie mapek z starszych gier o HP. Ale nie pójdzie ci to niestety za nic....
No wiem że jest ten 2d editor ale i tak takie rzeczy lepiej jest robić już w prawdziwych graficznych programach jak 3dsmax maya albo blender.
Aha, i nie wiem czy wiesz ale ostatnio wyznalazłem sposób na aktorów.
Tu cytat z hpued.pl.tl:
"Już w sumie o tym parę razy pisałem więc może nie aż taka rewolucja...
Może to głupio zabrzmi ale będzie jeszcze wersja A4 
Tym razem ona przebije totalnie wszystko ponieważ będzie odzwierciedlała cały silnik pottera tzn. gdy np. otworzymy jakąś oryginalną mapę a potem ją zapiszemy to w potterze będzie identyczna (jest to pewne w 80%).
Ale w sumie gdyby nie.....
Wydaję mi się że większość ludzi (w tym ja) lubi robić całkiem nowe mapy (od początku do końca).
Niektórzy wolą jesnak tylko edytować oryginalne mapy...
Ostatnio dodałem właśnie zmienne aktorowi firecrab (ma bardzo fajne zmienne). np. Można ustalić jak szybko ma trwać animacja aktora (czyli np. odkrywanie d...)
albo ustalać ile ma nam zabrać życia jeden shot albo jaką ma mieć celność i wiele innych!!"
A wracając do tej legalności to patche do edytora są moje może i stety albo i niestety.  Także dalej niewiem co z tymi mapkami. Heh, fajnie że to właśnie polacy (znaczy ja) jakoś to wykombinowali i zrobili. Mam nadzieję że dodałem troche respectu.

Offline

 

#5 2009-05-10 16:49:25

Mastahe93

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-04
Posty: 5
Punktów :   

Re: Administracja

I co z tego że nie masz pozwolenia??
Załatwię ci tego UnrelED 2.0 wtedy będziesz miał oryginalny program a nie ten runtime

Offline

 

#6 2009-05-11 09:54:22

DJKowal

Moderator

Zarejestrowany: 2009-05-07
Posty: 3
Punktów :   

Re: Administracja

Ty jesteś koleś.....
Przecież mówie ci że unrealed 2.0 pracuje na silniku unreal engine 1. T że ma napisane 2.0 to wcale nie znaczy że już musi pracować na unreal engine 2. Na unreal engine 1 jest harry potter jedynka i dwójka a na unreal engine dwójce jest więzień azkabanu. A poza tym na samym runtimie może i zrobisz mapkę do pottera ale potem jej nie dasz rady odpalić w potterze!!. Ptrzebne są niezbędzne pliki żeby to wszystko ładnie działało... A mianowicie plik hgame.u i kwgame.u . Ponieważ runtime nie otwiera tych plików trzeba kombinować co ja zrobiłem i powstał mój patch. Tak szybko tego raczej nie skapujesz. Musiałbyś być od początku na bieżąco na forum hpued.pl.tl .

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl